Review : Kallos Hair botox

Din toate timpurile mi-a placut Kallos. 

Ce sa nu imi placa ? Mirosuri apetisante , textura fina si matasoasa , super pret , gama variata. Astea sunt cateva din avantajele Kallos . 🙂 nu , nu m-a platit nimeni sa le fac reclama , dar mie una imi plac si gata .

Azi vreau sa aduc in atentia voastra produsele pe care le folosesc acum .

Le-am cumparat de pe ecosmetix.ro , mi-au ajuns in 2 zile , costul de livrare a fost nesemnificativ ( 5- 10 lei )

1. Sampon Hair Botox

Pret : 11.31 lei ( da , stiu , nu e gluma )

Cantitate: 1000 ml

Formula specială botox pentru păr, întăreşte în mod unic părul slab, fin, uscat, despicat.

Are un miros placut, Spala parul foarte delicat, fara sa il agreseze si din fericire nu mi-a provocat deloc matreata. E bland cu scapul si nu m-am ales cu iritatii sau mancarimi. Imi place destul de mult cat sa il mai recumpar . Desi promite un volum desavarsit , care nu l-am intalnit , si parca imi face parul moale …si mai moale.

big-930-kallos

2. Masca de par Hair Botox 

pol_pl_KALLOS-KJMN-Hair-Botox-Leave-in-ODZYWKA-do-wlosow-250-ml-5277_1

Pret : 14.25 lei

Cantitate : 1000 ml 

Formula specială botox pentru păr – Cheratină, Colagen şi Acid hialuronic – se integrează perfect în structura părului, întăreşte în mod unic părul slab, fin, uscat, despicat. Conţinutul de Panthenol, Ulei de Cocos şi Oliva regenerează şi hrăneşte adânc părul. Utilizând masca de par Kallos, părul devine strălucitor, mătăsos şi uşor de tratat.

Dupa ce clatesc samponul, il tin putin in prosop ca sa se absoarba apa si apoi aplic balsamul pe toata lungimea parului cu exceptia radacinilor pentru ca mi-e groaza ca mi se ingrasa parul. Il las sa actioneze aproximativ 5-10 minute dupa care il clatesc, il tin iar in prosop putin si apoi aplic masca.
Imi place foarte mult balsamul de par pentru ca imi hidrateaza parul, il face moale si se simte hidratat. Are un miros frumos, insa deloc intepator. Insa are o actiune foarte puternica asupra parului….dupa ce ma spal, indiferent de samponul pe care il folosesc mi se incalceste parul, insa dupa ce aplic balsamul, cand clatesc parul imi trec mainile prin el. E un produs bun cu un pret prietenos.
3. Masca de par care ramane in par Hair Botox
big-929-kallos

Pret : 8.46 lei

Cantitate: 250 ml

Asta micul nu m-a incantat teribil . Cel putin nu inca .

Parul meu e destul de moale si de la sine, cu asta devine si mai si .

In fine . Dupa ce imi usuc parul cu prosopul aplic o cantitate mica pe lungimea parului , evitand din nou radacinile. Are un miros foarte placut , usor dulceag , ceea ce ma face sa il indragesc totusi .

Cam atat acum . Voi ce parere aveti despre ele ?

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. ecoarta spune:

    N-am auzit de ele. Eu am o problema cu parul: mi se uleiaza repede, cam la doua zile de la spalare, si fiind foarte lung, pierd timp cu spalatul si uscatul. Stiu, e o prostie, da’ no, asta e!

    Apreciază

  2. Aliosa spune:

    Eu zic :
    – incercarea moarte n-are ! 🙂
    Aliosa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

