Supa crema de usturoi

Revin cu reteta promisa . Si cu inca doua pe langa el , asa , ca sugestie de servire . Nu e obliatoriu , dar finalul e fenomenal.

Am mancat de cateva ori supa asta, si de fiecare data gustul era diferit . Fiind fani de usturoi , mai ales cunoscand si proprietatile acestuia , de care v-am si vorbit in articolul precedent , m-am gandit ca ar fi vremea sa ajunga si pe masa noastra reteta asta controversata .

Am cautat mult pana am gasit reteta asta , am mai modificat-o putin , si cu cateva grame de dubii , m-am apucat de treaba.

Incepem cu supa 🙂

Ingrediente pentru 4 portii sanatoase :

– 2 cartofi mari

– jumatate de telina ( dintr-o telina mare )

– 9- 10 capatani de usturoi ( sanatoase )

– 2 cepe mari

-4 linguri smantana de gatit

– o lingurita cimbru

– sare , piper

Sa gatim deci :

Curatam usturoiul ( preferabil cu ajutoare , caci avem ce curata ), curatam ceapa, telina si cartofii.

Cele din urma le taiem in doua , ca sa fiarba mai bine.

Cu 3 litri de apa , punem la fiert telina , cartofii si ceapa . Adaugam sarea si lingura de cimbru .

Cand legumele sunt moi , si apa a scazut considerabil , adaugam usturoiul si fierbem 6-7 minute .

Se zice ca daca il fierbi mai mult , incet incet dispare aroma, asa ca m-am multumit cu cele 7 minute si gata . Adaugam piper dupa gust .

Cele 3-4 linguri de smantana le lungim cu cateva linguri de zeama de supa .

Legumele impreuna cu apa in care au fiert le pisam cu blenderul pana obtinem o pasta . Adaugam smantana si mixam pana se incorporeaza . Servim cald si ne bucuram de arome .

IMG_20150423_215215

Eu am servit cu chipsuri de parmezan , fulgi de bacon si crutoane . In articolele urmatoare va dau si retetele .

Spor la gatit sa avem !

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

