Alimentatia copilului – Introducere

   Traim o viata agitata . Munca , stresul , probleme zilnice , ocupa prea mult timp . Traim intr-o lume in care nu avem timp sa gatim , si din pacate copilasii sunt cei care recurg la fast food -uri , dupa cum le spune si numele „mancare rapida „ , care din pacate e mult mai daunatoare decat am crede noi ca e . Pana la urma , „ ce poate face un pachet de chips ?„ gandim cu totii . Doar rele ; multe rele . Ati auzit de mancarurile ultraprocesate ? Daca nu , e timpul sa faceti cunostinta cu ele , si cu toate „ avantajele „ si dezavantajele pe care acestea le aduc cu ele .

   Dieta americana standard , include 70 % mancare procesata. Trist , nu ? Pariez ca nici noi nu stam mai bine , desi datele „tehnice „ nu le cunosc .

   Din pacate cei mai expusi la toate aceste efecte negative ale hranei necorespunzatoare sunt cei mai mici dintre noi , copilasii , a caror alimentatie depinde in exclusivitate de parinti .

   Parintii sunt cei care decid , de fiecare data cand prepara o masa , care sunt alimentele care vor ajunge in organismul copilului . Spre deosebire de producatori si comercianti , noi avem interesul de a fi sanatosi si de a ne pastra sanatatea noastra , a copiilor si familiilor noastre .

   Daca aplicam principiul moderatiei atunci nicio mancare nu e interzisa .

   Daca bem suc ca sa ne potolim setea , acumulam o cantitate considerabila de zahar , care ar putea fi exclusa si inlocuita cu usurinta.

   Daca facem tot ce putem , cu resursele care le avem la dispozitie , putem incepe sa controlam mai bine de unde ne vine mancarea si deasemenea cum e preparata.

   Ce ar fi sa schimbam prioritatile ? Daca am aseza legumele in fata proteinelor ? Daca am incerca sa includem in fiecare meniu cate o leguma , si doar dupa asta ne-am gandi ce fel de carne sa pregatim langa ele ?

   Atunci cand copiii , isi vad parintii adunandu-se in jurul hranei sanatoase , vor fi dispusi sa incerce mai des lucruri noi .

   Deasemenea , lasati-i cei mici sa amestece ingredientele , sau sa adauge fructele intr-o salata , sa paseze cartofi , banane sau avocado . Asta le va da un simt al controlului , care ii va ajuta sa devina mancaciosi mai indrazneti .

   Pe termen lung , o dieta bazata pe mancare gatita acasa , pregatita de cineva caruia ii pasa de cei care mananca acea mancare , va fi intotdeauna mai sanatoasa pentru intreaga familie .

   Daca ti-a placut articolul , nu ezita sa il imparti cu prietenii tai folosind butoanele de distribuire de mai jos . Deasemenea , te astept sa te inscrii la Newsletter , si astfel sa primesti cele mai recente articole direct in casuta ta de email . Enjoy healthy living 🙂

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s