Gel nails – prima incercare

Dupa cum spuneam , revin cu rezultate .Despre materialele cumparate , gasesti tot ce vrei sa stii AICI .

Aparatura e cumparata , materie prima este , timp mai putin , rabdare …hm , dar curiozitate cu atat mai multa . Deci va povestesc cum mi-am facut eu unghiile cu gel , prima mea incercare , de care pot sa va spun ca sunt foarte mandra . Mainile mele sunt foarte solicitate , gatesc si spal vase incontinuu , si mai am si un catelus care e testul suprem de rezistenta .

Ei , sa incepem :

1. m-am spalat bine bine pe maini , si am curatat sub unghii cu o periuta

2. dupa ce mi-am uscat mainile am inceput pregatirea unghiilor pentru aplicarea gelului. Cu ustensila cea draguta pentru cuticule de care imi era atata groaza , am inceput sa imping cuticulele ( unii se jura ca e mai bine sa le tai , si sa te dai cu fel si fel de geluri speciale de indepartat cuticula ; eu prefer sa ma lipsesc de pasul asta ) , si dau jos excesul tot cu ajutorul „cutitasului ” . Pilez superficial unghia , doar cat sa ii inlatur luciul natural ( prea mult pilit distruge stratul de protectie al unghiei si s-ar putea sa va treziti cu surprize nu tocmai placute ). Urmeaza deprafuirea atenta  . Eu sterg praful cu servetel imbibat in dezinfectant , asa curat si inlatur praful dintr-o singura miscare.

3. aplic Nail Prep -ul in strat suuuubtire . Aceasta este o sulutie pregatitoare , deshidratanta , care in acelasi timp are efecte protective si antimicotice . Se usuca la aer , in cateva secunde .

4 . Aplic Primerul Acidic ( 😦 ghinionul meu , nu am gasit fara acid , dar e ok si asa ) in strat subtire , si cu multa atentie sa nu evit cumva varfurile . Evitam contactul cu cuticulele. Las sa se usuce cam 3-4 minute la aer

5 . Aplic Bond -ul . Pe vremuri am auzit multa lume zicand ca Bond-ul e defapt primer si e una si acelasi lucru , bla bla . Dar in descrierea produsului scria ca acesta se foloseste pentru o aderenta mai buna pentru unghiile problematice . Deci m-a convins 🙂 Se aplica in strat subtire , pe toata unghia , fiind atenti la colturi . Se usuca in 3-4 minute la aer .

6 . Vine joaca 🙂 Aplic un strat suuuubtire  de gel 3in1  ( eu asta folosesc la toate etapele dar exista si gel de baza special . ) incercand sa evit cuticulele . Daca cumva se intampla sa atingeti cuticula cu gel , o puteti indeparta cu o pensula curata sau un betisor de portocal ( le gasiti pe site-urile specializate la cativa banuti nesemnificativi.) Uscam in lampa 120 sec / 2min

7. Aplicam inca un strat de gel 3in1 ; nici prea gros , nici prea subtire . Uscam in lampa 2 min.

8 . eu am ales sa imi fac french deci il voi lucra pe acesta . Aplic un strat mai generos de gel camuflaj , pana la linia naturala a unghiei , pana unde as vrea sa ajunga gelul alb . Aplic un strat mai gros pe zona de stres ( a 3/4 parte a unghiei de la cuticule ) si mai subtire spre margini si pe cuticule . Cu o pensula curata ne asiguram ca am realizat curbura cum o dorim , si o corectam daca e necesar . Uscam in lampa 2 min

9 . Pe partea ramasa libera , aplicam gel alb . Uscam in lampa 2 min .

10 . Aplicam gel 3in1 de data asta cu rol de acoperire / sigilare . Uscam in lampa 2 minute .

11. Fixam / degresam unghiile cu nail cleaner , care are rolul de a lua stratul lipicios al gelului ramas dupa uscarea in lampa .

12. Partea mea preferata , pilitul . 🙂 Cu o pila de 180 duritate , pilim cu grija suprafata unghiei pentru a inlatura denivelarile si surprusul de gel din anumite puncte . Luam un buffer si matuim unghia .

13 . Curatam de praf ( eu am sters unghiile cu cleaner )

14 . Acum e momentul in care puteti sa va creati modelul dorit . Pictura , pietre , scoici , etc . Eu am ales doar niste pietricele care le-am fixat cu lipici de tipsuri si le-am lasat sa se usuce , la aer , bineinteles .

15. Sterg cu dezinfectant iar.

16 . Aplic top coat uv gel in strat subtire si egal pe toate unghiile . Uscam in lampa 4 minute

17 . Hidratam cuticulele cu ulei de cuticule cu miros de capsuni de data asta 🙂

Mai multe idei de inspiratie gasesti AICI.

Daca ti-a placut articolul , nu ezita sa il imparti cu prietenii tai folosind butoanele de distribuire de mai jos . Deasemenea , te astept sa te inscrii la Newsletter , si astfel sa primesti cele mai recente articole direct in casuta ta de email . Enjoy healthy living 🙂

15.

Lasă un răspuns

