Review : Spray pt Volum #YvesRocher

Hello ladies 🙂
Revin cu un review drag sufletului meu , care e prezent intotdeauna in baia mare …si fara de care , nu stiu ce m-as face cu parul meu moale , luuuung , care , sunt convinsa ca are o personalitate separata.
Am facut cunostinta cu Yves Rocher-ul acu’s multi anisori …  undeva prin anii adolescentei , sau anii ” testing” ului . Multe produse vin si trec prin perioada asta , dar asta una ramane all times favorite .

Ce spune producatorul ?

Formulă fără silicon
Părul este mai suplu

Avantaj : O coafare rapidă.”

21434

Pret  : 32 Lei
Gramaj : 200 ml

Experienta mea :
Este un produs dedicat unui par moale si lipsit de volum , ca si al meu .
Are un miros delicat de plante , lichid , incolor , care nu ingrasa parul si nici nu il lasa lipicios.
Se incorporeaza perfect in structura firului de par.

Mod de utilizare :
Peste parul spalat , uscat in prosop , pulverizam din sprayul pentru volum . Insistam la radacini  si pulverizam cate un pic de-a lungul lungimii parului .
Masam cu varful degetelor cat sa intre in radacina parului .
Uscam si coafam in functie de preferinte .
Rezultatul : un par mai bogat , mai voluminos , mai usor de pieptanat , cu un miros discret , inconfundabil Yves Rocher .

Calificative din partea mea :
Ambalaj : 10
Calitatea produsului : 10 *
Miros : 9
Pret : special acum – aici
Daca il voi mai cumpara : cu siguranta , nu ma pot lipsi de el .

DSC_0086

Sper ca v-am fost de folos . Astept si parerile voastre despre acest produs sau alte produse dedicate parului lipsit de volum .

semnatura

Lasă un răspuns

