Review : Lakme Leave in Conditioner

#Hello everybody 🙂
Revin dupa o luuunga pauza , plina de evenimente si peripetii , cu care nu vreau sa va plictisesc , deci mai bine sar peste .
Cu o saptamana in urma am reusit intr-un final sa ajung si la hair stylist , care i-a oferit parului meu tot rasfatul , bine- meritat de altfel , dupa atata vreme 🙂
Permiteti-mi sa va povestesc un picut de „podoaba ” mea , ultra mega capricioasa , cu personalitate proprie , care imi face multe multe zile negre .
Apropos , era si o zicala draguta : ” Nu poti controla orice in lumea asta . Si de acest lucru iti aminteste zi de zi parul tau ” . Nu mai stiu unde am gasit-o , sau cine e autorul, dar sunt convinsa ca am fi tovarasi de suflet in lungi povesti despre buclucasele firicele care stau mereu in voia sortii .
Recent am descoperit ca am par blond inchis :)) ok …era o gluma … stiam asta si pana acum … dar prefer categorizarea de saten deschis 🙂
Am un par fin … subtire tare … cu clasicele varfuri uscate si radacini cu tendinte de ingrasare . Tin sa va linistesc … e la fel de groaznic precum suna 🙂
Insa dupa nori , si-un pic de soare 🙂
Tam tam : noul ( pentru mine doar ) Lakme Leave in Conditioner L2 – sau salvare in sticluta :))

image

Ce este defapt ?

Este o solutie leave in conditioner , fara clatire , care hraneste parul si il lasa parfumat si fin .
Are un parfum delicat care intra in par si care miroase atat de bine , incat garantez ca o sa iti bagi nasucul in par de cate ori ai ocazia .

image

Cum il folosesc ?

Dat fiind varfurile mele uscate ( nu rupte , doar uscate ) , il pulverizez pe toata lungimea parului , uscat , deobicei seara inainte de culcarea , evitand radacinile . Aplic undeva la 5-6 pufuri si cu ajutotul piaptanului ma asigur ca ajung la fiecare fir de par .

image

Rezultatul ?

La mine e colosal .
Dupa doar o saptamana dupa folosire , parul meu pare mai happy 🙂 se aseaza perfect , e hranit , miroase apetisant si parca ma asculta mai bine . Bye bye forfecuta 🙂 Ah …si era sa uit … nu ingrasa si parul nu devine deloc lipicios 🙂
Daca l-as mai refolosi ? Cu siguranta 🙂  nici nu stiu cum am putut trai fara el 🙂 Multumesc #Lakme 🙂

Ps . O puteti comanda la un pret simpatic de aici

Astept si parerile voastre . Voi cu ce va hidratati parul ?

image

Lasă un răspuns

