Review : Tom Ford – Jasmine Rouge

Experimentele mele in lumea deliciilor olfactive sunt in continua dezvoltare .
Asa se face ca intr-o zi , incercand sa fac o surpriza domnului meu iubit,  am avut onoarea de a ma intalni cu Tobacco Vanille , parfumul minune al faimosului Tom Ford ,care l-a inclus in colectia lui de parfumuri de nisa , sub numele de Private Blend .
Pe atunci nu intelegeam ce inseamna „mainstream” si „nisa” si adevarul e ca inca si acum sunt momente cand simt ca ma plimb prin ceata .

image

Dar nisa , prin definitia sa fiind ceva de exceptie si ceva deosebit , intelegand in momentul de fata o categorie de parfumuri ridicate la nivel de arta , nascute din ingrediente pe care multi alti creatori se feresc sa le foloseasca din cauza preturilor de productie , sau doar din cauza ca putini sunt cei care au nasuc atat de dezvoltat incat sa simta intreg buchetul olfactiv din micuta sticluta , a devenit un fel de top of the top in admiratia nutrita fata de accesoriile care emana siropoasele mirosuri fara de care nu imi pot imagina vreo zi.
Din curiozitate , dar si din putina senzatie de inferioritate ( domnul meu e mandru posesor a 3 parfumuri de nisa ) , am decis sa posed ( obligat ) un Jasmine Rouge . Ei , zis si facut … mare greseala .
Am pus la o parte toate teoriile legate de „parfum=prelungirea sufletului ” , potrivire de ph , etc . Nici gandul de a proba un tester nu m-a tentat . Pur si simplu am decis ca va fi al meu si gata . Si ne vom potrivi . Si va fi acel mare parfum pe care toate femeile il cauta cu disperare . Si imi imaginam cum se intreaba lumea in urma mea ce miroase atat de bine , iar eu voi pasi mai departe cu zambet victorios . Dar dragoste cu forta nu se poate . Si asa se face ca prima mea intalnire cu Jasmine Rouge , s-a lasat cu o despartire furtunoasa .
Stiti genul de parfum Chanel nr 5 ? Acel parfum cu nume glorios trecut prin istorie , care isi alege cu meticulozitate purtatorii ? Ei … gluma-i gluma …dar asa e … In aceeasi categorie intra si sticluta mea rosie .

image

Am pulverizat un puf pe incheietura , si ( imi pare rau ca trebuie sa spun asta ) , dar m-a lovit unul din cele mai groaznice esente ce l-am simtit vreodata  . Nu credeam ca vreun parfum vreodata imi poate creea asemenea repulsie . Am zis ca totusi , relatia noastra fiind la inceput , merita sa ne mai acordam o sansa …ca poate ne vom cizela  …dar nu . Ma respingea incontinuare glorios , facandu-ma sa regret cu fiecare clipa ce trecea momentul pufului . Ma inconjura un miros stapanitor de iasomie , cu ceva prea dulce … niciun caz vanilia mult promisa … nici urma de scortisoara … Note lemnoase nici atat . Persistenta e impresionanta . A rezistat si dupa ce mi-am frecat bratul cu detergent si burete … de 2 ori :)) M-am gandit sa ii mai acord o sansa … dar parca deja mi se intoarce stomacul cand ii vad sticluta de un rosu atat de promitator.
Cam asta ar fi experienta mea cu Jasmine Rouge . Cu siguranta nu ma opresc aici … urmeaza Neroli Portofino ..  dar mai iau o pauza pana imi vindec nasul tradat de iasomia rosie . Pana atunci ma intorc la „mainstream-urile ” mele , pe care acum le privesc cu ochi de multumire si cu care danseaza atat de bine cu simturile mele olfactive .

Astept si parerile voastre . Mi-ar place tare sa aud ca cineva e incantat de el si il ridica in slavi asa cum eu nu am putut .
Parfumul il puteti achizitiona de Aici

image

Lasă un răspuns

