Review : Sampon uscat Batiste

Ma pregatesc de mult sa scriu articolul asta , dar din lipsa de inspiratie l-am lasat un pic la o parte . La o adica , ce asa mare lucru intr-un sampon uscat . Dar acum ca m-am convins singura , ca acest produs revolutionar isi merita fiecare cuvant de lauda , m-am gandit sa va povestesc si voua despre el .
Acu’s vreo 2-3 ani am auzit prima oara de aceasta gama si tronc , mi-a picat in mana un Kallos GoGo in Auchan , si cum l-am vazut l-am si luat.
Curata el parul , in felul lui , sau mai degraba il acoperea cu pudra alba ; caci oricat il scuturam , masam , periam , suflam cu foehnul nu iesea perfect din par .

kallos-sampon-uscat-go-go-spray-par
Initial credeam ca e ok si asa , doar e revolutionar , ce dracu , dar cand unul dupa altul ma intrebau oamenii ce mi-a picat in cap de is alba , am lasat-o balta . Pur si simplu nu a fost sa fie .
A trecut o perioada in care am renuntat cu desavarsire la experimente beauty de genul .
Apoi am inceput sa intalnesc recenzii de samponul uscat Batiste , si era ata de laudat in sus si in jos , ca mi-a trezit interesul .

batiste
Si yey , s-a intamplat sa fie chiar un lucru grozav .
Pentru ca sunt momente ( multe momente ) , cand e exact de ceea ce ai nevoie .
De ce ? Imagineaza-ti ca ajungi acasa seara de la servici . E 1 noaptea . Mai ai 6 ore dedicate somnului . Din care te gandesti daca merita sa sacrifici una pe hairstyling sau nu …. Somnul e dulce rau , dar nu egaleaza o zi distrusa de faptul ca parul iti e un dezastru si ai senzatia ca toata lumea se uita cu dispret la ceea ce tu numesti podoaba capilara .
Si poc : aici intervine samponul uscat 🙂
Mai pe larg , e un produs dedicat parului , sub forma de spray , pe baza de pudra , care absoarbe sebumul de pe scalp si de pe firele de par .
Tot procesul dureaza aproximativ 5 minute . Dau parul peste cap , il puverizez direct pe radacini , masez bine cu degetele sa ma asigur ca ajunge din pudra pe toate punctele nevoiase de curatare .
E un produs accesibil ca si pret , se prezinta inte-o gama variata , astfel e mai mult ca sigur ca gasesti cel mai potrivit pentru tine .

Ca sa afli mai multe de pret si de variante ajunge sa dai un clck aici .

photo (6).JPG
Eu una am decis langa Batiste Xxl Volume , dar siguuur voi incerca si varianta Batiste Cherry Blossom despre a carui parfum am auzit numai lucruri bune.


Al meu confera un volum de lunga durata ( mai ceva decat cel dupa spalarea parului ) , curata in profunzime si ce e mai important : nu lasa reziduuri .
De la mine sigur nu va mai lipsi niciodata , pentru ca ma salveaza din multe situatii de criza .

Voi ce sampoane uscate a-ti incercat ? Cum va mentineti parul in forma ?

semnatura.jpg

3 gânduri despre &8222;Review : Sampon uscat Batiste&8221;

  1. De când tot trag de mine să pun și eu mâna pe unuuul… doar că pe unde am citit despre el mi se părea o descriere prea puțin personală și mai mult publicitară. Descrierea ta pare foarte sinceră și cred că-mi fac curaj să încerc și eu :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

