Despre fluturi (1)

Visez ca sunt la mare . Soarele imi arde fata . Simt nispul sub picioare . E fin , imi mangaie talpile . Savurez mirosul marii . Un aer sarat , lin care imi alina simturile . Dar of , mi-e prea cald la fata . Dispare si marea si decorul , nisipul devine prea cald , si ma trezesc dintr-o data in patul meu de o persoana , cu pernele aruncate peste tot . Bine ca sunt sase si toate fug de mine . Ar fi cazul sa mi-l achizitionez pe al saptelea . Cu magnet . Sau sa retin sa leg una de mine seara urmatoare inainte de culcare .
Zambesc , ce ganduri absurde .
Imi deschid din nou ochii , prin geamul mic , soarele ma tinteste exact pe mine . Se pare ca are chef de joaca . Dar eu nu .
– Bai , obiect astral , eu nu ma culc la ora 6 pm ca tine , asa ca scuteste-ma …
Dar nu se lasa . Ma ridic din pat invinsa .
Aceeasi camera , acelasi pat , acelasi eu .
As spune ca vad totul gri , dar soarele ma sfideaza .
Imi iau rapid o rochita , e albastra ca marea din vis . Asta va fi exact buna de iesit , baut cafea , intors acasa . Cam atat mi-am propus pe azi . Poate voi iesi dupa ce isi termina soarele tura de lucru . Nu fac o echipa buna cu soarele . Nu putem straluci amandoua in acelasi timp .

*
Cafeaua e buna . Neagra . Amara . Invart buimacita zaharul prin el . Nu am ganduri .
*
Apare A . Cine a chemat-o . Ea nu stie ca eu dorm cu ochii deschisi ? Pomeneste de blugii care i-am cumparat saptamana trecuta . Vrea mortis si ea . Pentru ? Of , trage de mine . Pentru a doua oara azi , ma las invinsa .
*
Ne plimbam . Imi arunc picioarele in fata , ne plimbam fara scop . Intram intr-un magazin , iesim din altul . Parca mi-a reintrat sangele in vene . La care ea isi aminteste de interviu . Mie mi-e foame .
*
Ajungem la locul cu pricina . Ochim poarta . Vreau sa intru . La ceva pasi distanta , o creatura bine reusita a celui de sus paraseste restaurantul . L-as analiza mai amanuntit , dar nu imi fac de ras firea si ma impiedic . Doamne , cine a pus fierul ala acolo ? Ma buimacesc . Ma si rosesc dintr-o data . E de la soare . Simt ceva in stomac , e foamea .
*
Dupa ce am terminat pizza mea cu cele patru branze , ma dezamortesc un pic . Fac haz de A si de pataniile ei . E amuzanta . Deci se poate si mai rau . Rad cu pofta .
*
Deodata apare EL . Creatura frumoasa de mai’nainte din cauza caruia nu am vazut fierul . Are un zambet sarmant . O fi pentru ca se amuza pe seama pataniei mele , sau e pur si simplu modul lui natural de a fi ? Se prezinta . Are o strangere calda , o mana fina , o voce ametitoare . Iarasi stomacul . Tocmai am mancat .
*
EL povestesc detaliile postului pentru care A s-a prezentat . Ma simt in plus , nu vreau sa ma retrag , dar maniera insista asupra optiunii . El insista sa raman . Uh , ce bine .
Ma adancesc in telefon . Aparent . Defapt ii sorb fiecare vorba . Nu m-as putea satura vreodata de vocea asta . Ma urmareste , ii simt privirea … mi se pare . Am vazut prea multe filme romantice in ultima perioada .
*
Ne luam ramas bun . Spune ca i-a parut bine de cunostinta . Oh , si mie . Incerc sa nu par prea incantata totusi .
Ma intorc de plecare , dar o opreste pe A pentru motive superficiale , uitate de lamurit adineaori .
Ma priveste , ma soarbe din priviri . Acum e sigur . Ma tinteste cu ochii aia desenati , creati sa ma vrajeasca pe mine . Ii intorc un zambet sfios . Ma simt pierduta .
*
O luam incet catre casa . Nu ma mai deranjeaza caldura . A e foarte incantata . Radiaza . Din nou , s-a indragostit la prima vedere . Eu inca savurez ecoul vocii lui . Inca ii simt privirea care ma urmareste pana la colt , apoi imi pierde urma .
Si stomacul din nou . Pot delimita fluturii . Ii simt pana in degetul mic .

image

semnatura.jpg

Lasă un răspuns

