Review : Balea – pudra de volum

Dupa soare si un pic de vant . Asta asa , ca nu as putea fi eu prima femeie la care toate shoppingurile sa aiba un final happy . Si dupa toate cuvintele de lauda care le adusesem pentru mai multe produse incercate , vin acum cu unul pentru care nu am sa aduc nici un cuvant bun . Ba din contra .
Fetelor faceti cunostinta cu Balea – pudra de volum – asa cum se intituleaza el sa fie .

image

Printre ultimele sedinte la ex – hairstylistul meu , am facut cunostinta cu praful asta ” magic ” cu miros de vanilie .
Mi s-a cam pus pata pe el , scuza mea fiind ca o dependenta de vanilie nu are cum sa nu-si doreasca ca parul ei sa miroasa la fel .
Zis si facut . La primul shopping mi-am facut drum la Dm , special sa am si eu pudra de volum cu miros de vanilie .
Achizitie fericita , asa si-a facut si noua jucarie loc pe raft langa prietenele ei .
Si , am uitat de el pentru cateva saptamani bune .
Cand intr-o dimineata , parul nu statea nicicum . Dar nicicum in sensul cel mai groaznic . Si m-am gandit ca nu exista moment mai bun sa pun in folosinta noua achiztie , decat asta . Fix imi lipsea niste volum wow si un pic de miros de vanilie oricum nu a stricat nimanui .

image

Am aplicat deci „fantasticul” praf , l-am aranjat exact conform indrumarilor ,si ghici ce-am primit in loc de volumul mult asteptat ? – mi s-a lipit tot parul de cap . Intr-un smoc dezastruos , lipicios , de zici ca mi-am clatit parul cu sirop de zahar . Era un smoc oribil cu miros de vanilie care imi venea sa-l smulg din cap . Si toate astea cand mai aveam 10 minute sa ies din casa .
Noroc din nou , cu samponul uscat Batiste , care mi-a salvat appeal-ul si de data asta ,si scapandu-ma de lipiciul ala oribil , m-a ajutat sa am o aparenta cat de cat prezentabila .
Daca il voi mai recumpara ? In niciun caz .
Daca vi-l recomand ? Doar in cazul in care va doriti sa vi se lipeasca parul de scalp in ghemotoace pe care nici cel mai performant piaptan nu vi le imblanzeste si sa mirositi in acelasi timp a vanilie . In alte cazuri nu .
Sper sa va foloseasca articolul , si sa invatati din greseala mea 🙂

semnatura.jpg

Lasă un răspuns

