Cosul plin de sanatate – ianuarie

Am început anul cu dreptul în materie de sănătate .
Așa se face că am pus unele lucruri la o parte , în timp ce altele am ales să le eliminăm de tot sau dupa caz , să îl înlocuim cu altceva .
Nu aș putea să spun că sunt întocmai novice în domeniul bio / nutritie , dar totusi inca sunt muuulte de descoperit si pentru mine .
Dar , God bless Google , care ne da mura in gura totul , si cu toate informatiile pe masa e mai usor sa faci alegeri potrivite pentru sanatatea ta .
Va fac cunostinta cu produsele cu care m-am imprietenit in ianuarie , urmand sa revin cu recenzii detailate la unele dintre ele .

1 . Pulbere Orz Verde – pentru echilibrarea sistemului endocrin si hormonal 

Îl găsești aici 🙂

 

2 . Extract din Mladite de Paducel – pentru o inima puternica – îl găsești aici

20160118_173531.jpg

3 . Sirop de Catina – pentru imunitate – îl poți cumpăra de aici

20160118_173444.jpg

4 . Ceai Verde Chinezesc – pentru ca IMI PLACE !!! L-am cumpărat de aici

5 . Xylitol – pentru a inlocui zaharul in produsele din care nu il putem elimina deocamdata. Îl găsești aici.

sly-nutritia-xylitol-indulcitor-natural-400gr-36098.jpeg

6 . Merisoare confiate – pentru gustari duuulci si sanatoase 🙂

20160121_150925.jpg

7 . Perle de tapioca – pentru deserturi fara gluten, l-am cumpărat de aici

20160121_150951.jpg

8 . Unt de arahide – pentru ca e fantastica si mancata cu lingura 

solaris-unt-de-arahide-crocant-250gr-21336.jpeg

 

9 . Zahar Brut – pentru cei care nu vor sa renunte la zahar 🙂

20160126_153206.jpg

10. Sirop de coacaze negre – pentru un sange curat si sanatos

20160126_153311.jpg

11. Ceai de fenicul si anason – pentru bronsite , balonari si cresterea poftei de mancare

12 . Fulgi de mei – pentru mic dejun-uri sanatoase si delicioase

20160127_144849.jpg

13. Quinoa alb – pentru zilele fara carne 

20160127_144838.jpg

14 . Ceai alb – pentru toate proprietatile minunate si pentru ca il pot consuma nelimitat

Cam astea ar fi produsele nou venite in familia noastra . Deocamdata toate sunt in perioada de testing . Promit sa revin cat de curand cu pareri .

Voi cu ce produse ajutati la buna functionare a organismului vostru ?

semnatura.jpg

 

 

 

 

 

 

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. ecoarta spune:

    Cu mici exceptii, ceaiul alb si zaharul brun, le folosesc de multa vreme! Mai folosesc amaranthul, tot o cereala. Pofta buna!

    Apreciază

    1. Giarolo Brigi spune:

      Si eu tot ma gandesc sa testez amaranthul . Cum e la gust ?

      Apreciază

      1. ecoarta spune:

        E atat de marunt ca ai impresia ca nu e fiert, dar nu pot asocia gustul cu ceva cunoscut. Am auzit, eu n-am facut, ca se poate face ceva asemanator cu salata de icre(!?). Eu l-am folosit in amestec cu legume trase in wok.

        Apreciază

Lasă un răspuns

