Rautatea feminina : studiu de caz

Cred ca lumea nu ar fi atat de colorata daca nu ar fi femeile . Cred ca si Pamantul si-ar uita traiectoria daca nu ar exista femeia . Si undeva in gandurile eu-lui meu sunt convinsa ca si Dumnezeu e femeie . Nu ca as fi eu asa o feminista inraita , dar asta ar fi o explicatie plauzibila haosului lumii care ne inconjoara .
Ca doar asta e femeia . Un haos intruchipat in forme fragede .
Dar lasand la o parte toate odele frumusetii , toate imnurile de lauda , toate aprecierile aduse la contributiile sexului frumos de a face lumea un loc mai bun , as vrea sa amintesc azi de un alt element definitoriu : rautatatea .
Dar nu oricare . Rautatatea feminina . Aia care apare din senin , ca o tornada si pleaca lasand praf si fum in urma .
Rautatea aia fara scop si fara motiv .
Aia de femeie proasta si fustrata si plictisita de toata monotonia care o inconjoara . Aia la care mediocritatea si lipsa de caracter i-a mancat si ultimii neuroni cu furculita .
Aia care niciodata nu are nimic bun de spus , nu are pareri ,dar curg criticile din ea , ca apa din robinet .
Aia care teoretic le stie pe toate cel mai bine , dar practic mi-ar place sa inteleg cum ar reusi sa faca ceva cand tot timpul si-l petrece purecand altii mai insemnati ca ea .
Numa ca , tanti , ai cam gresit usa la care bati de data asta,  ca is cam femeie si eu . Mai trist pentru tine , scorpie de profesie .
Asa ca stai cuminte in banca ta si ia nu te uita tu la mine cu care mana invart in oala si ia nu te obosi sa numeri cate englezisme nu traduc in romana . Si stii de ce nu ? Pentru ca nu vreau ! Pentru ca eu pot , sa nu vreau .
La fel cum poti si tu sa iti vezi de ale tale , ca plin e lumea internetului de subiecte de panda pentru cele ca tine . Si nu te supara pe mine ca nu pun virguli acolo unde ai vrea tu sa le vezi , ca nu din rautate iti spun , dar vezi ca ai calcat pe ruta mea , unde eu imi zidesc peretii si eu daram muntii din temelie .
Si nu de aia ai scapat nestrivita , ca ti-ai zarit si tu victoria , ci ca pur nu simt un nivel de inteligenta necesar in privirea ta cat sa imi intelegi vorbele .
Asa ca , darling , ia-ti ochii , si ma repet nu te obosi . Mai pe intelesul tau : n-ai loc , da-te d***u mai incolo !
Ca eu imi raman mie , iar tie iti urez spor sa iti gasesti una careia sa ii faca placere sa-si ascute coarnele cu tine … ca ale mele nu-s de ale tale .

image

semnatura.jpg

Lasă un răspuns

