Jurnal de sanatate – Raport dupa 2 saptamani

Desi initierea in alimentatia sanatoasa a inceput de curand , a continuat cu pasi mari si repezi .
Pana acum ma mandresc cu evolutii imense pentru mine :
1 . Am redus in 2 saptamani cafelele consumate de la 6-7 la maxim 2 . Vreau sa ajung la 1 .
2 . Am eliminat dulciurile comerciale . De orice fel . Fara ciocolata , fara biscuiti , fara creme , fara prajituri . Fara Oreo , nu am mai mancat Oreo si nici macar un cubulet de ciocolata in ultima perioada .
3 . Am redus considerabil consumul de carne procesata – evit in mare masura sunca , salamurile , si carnea rosii . S-a pastrat in meniu in cantitate mica carnea de pui slaba ( piept ) , peste , fructe de mare .
4 . Am eliminat inducerea zaharului in organism , inlocuind zaharul alb cu xylitol ,sirop de agave , miere sau zahar brut .
5 . Am crescut consumul cantitatii de fructe si legume in forma de shake-uri , fresh-uri , smoothie-uri ,salate si supe creme .
6 . Am ajuns la o balanta de 80 % mancare raw – 20 % mancare gatita
7 . Am redus consumul de lapte de provenienta animala inlocuind acesta cu lapte vegetal de nuci si seminte. Nu total , e drept , dar am redus consumul cu cel putin 80 % .
8 . Am facut cunostinta cu asa numitele super alimente , dintre care am ales sa ma imprietenesc mai bine cu pulberea de orz verde , care ma baga in priza , de ma simt un titirez .
9 . Am suplimentat alimentatia cu seminte si fructe deshidratate
10 . Am inlocuit cacao traditional cu pudra de roscove , care are culoare si gust asemanator acestuia .
11 . Consum regulat ceai alb pentru detoxifoerea sangelui si eliminarea toxinelor inclusiv din piele .
12 . Consuma extract de paducel pentru sanatatea inimii si intarirea vaselor de sange.
13 . Beau din cand in cand ceai de fenicul , pentru combaterea balonarii , aparute ca semn cert de detoxifiere a organismului.

imageimage

 

Cam asta ar fi raportul celor 2 saptamani de restructurare alimentara , cum o numesc eu .

Tigarile au mai ramas , dar nu pentru mult timp si nu in aceeasi masura .
Iubitul meu sot se supune cu sporita curiozitate experimentelor culinare care mai de care mai apetisante .
Am luat in greutate 2-3 kg , datorita faptului ca am cam exagerat in prima saptamana cu fructele deshidratate si portocalele .
Dorm mai bine , mananc mai bine , ma simt muuuult mai bine .
Revin cu noi rapoarte in curand .

semnatura.jpg

Lasă un răspuns

