Salata noastra dulce dulce ☺

Azi va fac cunostinta cu salata noastra dulce 🙂 asa i-a si ramas numele .

 

 

Ai nevoie de :

Rucola
Salata verde
Rodie
Piept de pui
Nuci
Mix de 4 seminte
Portocala mare
Mar verde
Mozzarella
Stafide
Ulei de masline
Zeama de lamaie

Am prajit puiul in putin unt , asezonat cu sare si piper .
Am tras si nucile in tigaie , pana au prins un miros de prajit .
Portocala am taiat-o cubulete , marul la fel , si astea toate le-am amestecat intr-un bol mare .
Am presarat si semintele deasupra . Eu folosesc astea :

20160218_103550.jpg

Pentru dressing , am stors lamaie , care l-am amestecat cu 3 linguri de ulei de masline , si cu care am stropit salata asta dulce dulce si buna .

Daca va intrebati cum e sa combini ingrediente dulci , cu amarui , cum ar fi semintele si cu carnea sarat-piperata , lasati-ma sa va raspund : e delicioasa .
Nu ma credeti ? Incercati 🙂

 

semnatura.jpg

 

 

 

 

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Teodora spune:

    Ador mixarea gusturilor sarat si dulce in salata! Pe langa fructele folosite de tine, am mai facut salate si cu capsuni sau ananas. So so yummy!

    Apreciat de 1 persoană

    1. Giarolo Brigi spune:

      Da ,chiar e interesanta combinatia 🙂

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

