Budinca de mei cu gem in 15 minute

Diminetile mele sunt controversate . Uneori nu ma pot convinge nicicum sa mananc devreme ,alteori ma trezesc cu o foame de lup , si am senzatia ca as putea devora o lasagna singura .
Mentinandu-ne in standardele sanatatii ,standarde impuse de mine , am ales pe azi o budinca de mei , rapida ,dulce si sanatoasa innebunit cu un gem dulce si natural de fructe de padure si capsuni .

Ingrediente :

– 2 cani lapte
1 cana fulgi de mei
– 1 lingurita scortisoara
– zahar brun

Pentru gem :
– 1 cana fructe congelate
– 2 linguri merisoare confiate
– 2 linguri miere
– zeama de la 1/2 lamaie

Am pus laptele la fiert cu lingura de scortisoara .
Cand incepe sa fiarba , adaugam meiul si il invartim din cand in cand pana absoarbe laptele . Il luam de pe foc ,il indulcim si lasam sa se odihneasca 10 minute .

Pentru gem , punem fructele , zeama de lamaie si mierea pe foc .
Lasam sa fiarba la foc mediu 10 -15 minute .

Servim cald meiul ,cu o lingura de gem peste si cu pofta mare 🙂

image

semnatura.jpg

Lasă un răspuns

