Granola la pahar cu unt de arahide si banane

Ce sa faci atunci cand te loveste pofta de dulce in cap ? Desert rapid . Si cum nu vroiam nici sa ma gandesc sa dau o fuga la cofetaria de pe colt , mi-am pus imaginatia in actiune si am creat un pahar de desert cu tot ce ne place in el .

Granola :

– fulgi ovaz
– fulgi mei
– goji
– ananas confiat
– merisoare
– cocos
– nuci maruntite
– alune
– 2-3 linguri miere

Mousse de unt de arahide :

– 2 linguri crema de branza
– 1 lingura unt de arahide
– alune maruntite
– esenta vanilie
– zahar brut
– frisca lichida

Alte ingrediente :
– 2 banane
– alune pt decor

Pentru granola am amestecat toate ingredientele si am incorporat mierea astfel incat sa acopere „uscaciunile ” dar sa ramana sfaramicioase.

Pentru mousse am pus toate ingredientele intr-un bol si le-am mixat la viteza medie 3 minute .

Cum montam ?

Intr-un pahar inalt , punem o lingura de granola . Asezam felii de banane peste , si acoperim cu o lingura de mousse . Continuam asa pana umplem paharul . Ultimul strat va fi unul de mousse pe care il putem decora cu alune maruntite .
Desertul e unul pe cat de rapid atat de grozav .
Va pot garanta ca va va incanta papilele gustative ☺

semnatura.jpg

Lasă un răspuns

