La multi ani femeii din tine …

Se intampla sa scriu . Uneori , nu foarte des .

Se intampla sa pun cuvinte langa cuvinte care sa imi descrie sufletul . Se intampla sa ma pierd in litere . Alteori se intampla sa ma regasesc in haos . Se intampla sa scriu idei , care sa ma conduca in nestire . Se intampla sa expun ganduri ..care nu le mai inteleg .
Sunt persoana care petrece ore in sir in liniste , ca apoi sa dau volumul maxim cu castile in ureche . Se intampla ordine si disciplina . Se intampla si haos .
Se intampla sa nu stiu ce vreau . Sa am vise mari cu ardere rapida . Ca un joc de artificii . Se intampla sa dezvolt teorii dintr-un fir de nisip . Sa construiesc castele . Se intampla sa imi placa verdele , ca apoi gri-ul si apoi sa nu imi mai placa niciuna .
Se intampla sa vreau genti , apoi pantofi , apoi genti iarasi .
Se intampla sa respir miros de ploaie , sa ma indragostesc de parfum de primavara .
Se intampla sa gatesc . E arta prelungurii sufletului meu . Se intampla des sa imi iasa . Dar se intampla si sa ma simt la inceput de drum .
Se intampla sa iubesc . Zilnic se intampla . Minut cu minut . Se intampla sa simt fluturi . Sa simt ca iubesc ochii care ii iubesc de 3 ani , ca si cum i-as vedea pentru prima oara . Se intampla sa fiu cucerita de acelasi suflet iar si iar . Se intampla sa ma refugiez si sa imi gasesc linistea in 2 brate calde iar si iar .
Se intampla multe . Pentru ca intamplarea face ca m-am nascut femeie . Care azi sta ore in sir in oglinda , iar maine e gata in 10 minute . Care poarta tenisi . Se intampla .
Se intampla sa gresesc si se intampla sa cunosc victorii .
Se intampla sa ma bucur de lucruri marunte .
Si se intampla mereu , ca intamplarile astea sa ma faca fericita .
La multi ani femeie ! Fie ca toate intamplarile astea sa iti creeze amintiri valoroase .
image

semnatura.jpg

Lasă un răspuns

