Salata cu ton si varza de bruxelle

Ce se intampla cand ti se face foame seara tarziu ? Simplu , mananci .
Si ce se intampla in cazul in care locuiesti intr-un orasel mic unde e oricum problematica aprovizionarea ? Mananci ce ai acasa 🙂
Ei , asa se nasc si lucrurile fantastice . Prin improvizare . Asa e si salata asta .
Nu are nume , noi o numim simplu salata „aia cu varza ” 🙂

Ingrediente :

Salata verde
Baby spanac
Ton in ulei ( dar am aruncat uleiul de pe el )
Varza de bruxelle
Rosii
Castraveti
Ridiche rosie
Ridiche alba
Susan
Seminte dovleac
Seminte in
Seminte floarea soarelui
Lamaie
Sare

Prea multe nu am de spus la preparare . Le puteti taia in ce forme doriti . Am fiert varza de bruxelle in apa cu putina sare . Tonul l-am scurs de ulei . Am aruncat toate intr-un bol incapator , am presarat semintele , am stors o lamaie peste . L-am amestecat bine bine si l-am impartit in 2 boluri mai mici .
L-am servit cu pofta mare mare mare . 🙂
Greu , nu ? 

semnatura.jpg

Lasă un răspuns

