Bucurii … (1)

Parca si acum imi aduc aminte de fumul care a patruns toata casa .

Era o simpla paine cu ou prajita la dorinta omului cu care mi-a impletit destinul soarta de-atunci si pana acuma . Si totusi uleiul tinea mortis sa imi joace feste . Simpla paine cu ou s-a transformat intr-un fum – imbietor , pe de-o parte tuturor sarmanilor trecatori prin casa scarii unde am ales sa ii ofer cale de iesire fumului pitigator – respingator , pe alta parte mie , care imi smulgeam parul din cap , parul – imbibat in miros de prajeala , gandindu-ma cate zile si clipe de stradanii imi va lua sa recapat mirosul obisnuit al micii mele garsoniere .
De atunci si pana azi se intampla sa treaca 3 ani .
3 ani in care am lasat in urma sute si sute de retete bifate , nenumarate plating-uri , si de 10 ori atatea fotografii – unele esuate , altele ba . Ma mai uit din cand in cand la ele , cu un dulce drag aparte – si ma intreb oare cum ma voi uita la cele de azi peste urmatorii ani .

rainbow-joy.jpg
Asa se face , ca intr-o zi cu soare luase nastere Salt’n’Pepper , care de atunci e cireasa de pe tortul artei mele , cu bune si cu rele asa cum e ea .

Imi amintesc cu oarece melancolie de primele postari , de grija primelor articole , de bucuria primelor vizitatori , de aprecierea regasita in primele comentarii , de ironii , de zambete , de stradanii .
Imi amintesc la dificultatea cu care alegeam primele teme , cum ma straduiam oarecum sa intru intr-un stereotip , ca azi sa ma multumesc cu faptul ca sunt de fapt un amalgam de vise si trairi , concentrate intr-un corp uman .

Azi scriu doar sa va multumesc tuturor , care v-ati oprit din rutina zilnica,  oferind minute pretioase din viata voastra , citindu-ma . Va multumesc pentru incurajari , multumesc ca m-ati ajutat sa cresc , fie prin critici fie prin vorbe bune .
Va multumesc , ca prin voi , am gasit calea de a deveni mereu mai buna decat am fost ieri .

Multumesc .

thank-you-note.jpg

semnatura.jpg

2 gânduri despre &8222;Bucurii … (1)&8221;

Lasă un răspuns

