Jurnal de sănătate : evoluții

Ultima oare am scris in februarie . Doamne cat de repede a trecut timpul . Mai ales ca a trecut bine .
Toată revoluția asta a sănătății ( o numesc revoluție , pentru că sunt tipul de persoană , care atunci când e interesat de anumit subiect , sapă până în pânzele albe , şi care trebuie să înțeleagă şi ultimul „de ce ? ” şi ” cum ? ” ) a început prin ianuarie ( fără new year resolutions ) pentru că pe omul meu drag îl supărau nişte dureri de stomac , iar eu , pe lângă ale mele obişnuite dezechilibre hormonale , am început să am probleme digestive din ce în ce mai enervante .
De aici şi până a ajunge să caut rezolvări a fost doar o fracțiune de secundă . Doar că în loc să dau de un lac , m-am aruncat într-un ocean de informații , şi uitasem să îmi iau vesta de salvare .
Am vrut să văd minuni dintr-o dată , fără să iau în calcul mecanismul organismului , obişnuit atâția amar de ani cu junk food , conservanți , potențiatori de aromă , coloranți şi multe alte „minuni” ascunde în ambalaje care te îmbie să le cumperi .
Am trecut prin stări de sevraj , am trecut peste idealuri , am experimentat stări de detoxifiere unele slabe altele mai puternice . Am început să îmi ascult corpul , să-i aud necesitățile .
Aş putea să vă scriu un întreg roman despre multitudinea de informație colectată de atunci , fie din cărți , specialişti sau oameni minunați care au întâmpinat de-a lungul vieții puterea vindecătoare a naturii şi capacitatea de refacere al propriului organism , dar prefer să le iau pe rând .


Se spune că eşti cu adevărat sănătos , când fiecare celulă a organismului e sănătoasă , şi până aici mai am o cale infinită . Dar vreau să vă spun unele din realizările de până acum , cu speranța să vă inspire în momente de răscruce :

–  fiecare zi , am început prin a bea un smoothie . Inițial de fructe . După cu fel şi fel de superalimente . Avansând , am introdus şi verdețuri . Acum , consumăm 2-3 smoothie-uri pe zi preponderent verzi , înlocuind cu succes momente de ciuguleli sau chiar întregi mese .
– am redus cantitatea de cafea semnificativ , înlocuind-o cu cicoare , orz prăjit sau cafea decafeinizată . Le mai si aromez cu scorțişoară , cardamon , nucşoară sau cuişoare.
– am lărgit lista superalimentelor . Am făcut loc printre ingrediente pulberei de spirulină , pulberei de maca , orz verde , rhodiola rosea , camu camu , acai
– m-am familiarizat un pic mai mult cu fibrele , pe care nu ezit să le pun în smoothie-uri : semințe de in , chia , cânepă decorticată , psyllium .
-am făcut cunoştință cu apa alcalină
– ne-am împrietenit cu sucul de grâu . Ne-am achiziționat un germinator , iar acum ne bucurăm de super germeni , vlăstari drăguți şi bineînțeles fantastica iarbă de grâu şi orz .
– am schimbat fresh-urile pe smoothie-uri care devin pe zi ce trece tot mai verzi şi tot mai multe cantitativ .
– am eliminat în totalitate dulciurile procesate , de orice natură şi laptele din comerț

Ar fi lung să vă scriu de toate beneficiile noului nostru trend de viață . Mă laud însă cu faptul că absentează simptomele premenstruale , ciclul e mai domol , dăm dovadă de mai multă energie , dormim mai bine , avem un ten mai curat , o piele mai strălucitoare .

Între timp , am făcut cunoştință cu alți oameni faini şi sănătoşi , cu care învățăm împreună despre beneficiile unei vieți sănătoase .
Dacă doreşti să ni te alături , ne găseşti  aici .
Cu prietenie ,

semnatura.jpg

Lasă un răspuns

