„Cheesecake” cu Fistic, Cocos, Lime și #GreenSugar

Probabil te întrebi acum, de ce înconjoară o pereche de ghilimele cuvântul Cheesecake.

Ei bine, răspunsul e simplu: pentru că rețeta ce urmează, e fără brânză.

Și, fără ouă. Și fără lapte. Și fără făină. Și e din 100% fără zahăr.


Poate acum te întrebi cum e un tort, dacă nu e dulce.
Secretul îl știu cei de la Green Sugar, la al căror concurs m-am înrolat și eu cu mult entuziasm și curiozitate.


Și în ciuda tuturor „lipsurilor”, acest tort este cel mai bun și cel mai ușor cheesecake care l-am pregătit și gustat vreodată.
Rețeta și rezultatele vi le las mai jos.

Sper să vă încânte privirea, să vă trezească curiozitatea și mai apoi, să vă delecteze papilele gustative.
Ingrediente: 

Pentru blat:

– 1 cană curmale organice

– 1/2 cană fulgi de cocos

– 1/2 cană migdale

– 1/2 cană fistic, curățat de coajă

– 3 linguri ulei cocos

– 1/2 linguriță scorțișoară

– 1 praf de sare
Pentru cremă:

– 2 căni caju, hidratate peste noapte

– 1/2 cană ulei cocos

– 1 cană cremă de cocos

– 1 cană fulgi de cocos

– sucul de la 2 limete

– coaja de la 1 lime

– 100 ml lapte de cocos și migdale neîndulcit

– 35 picături Green Sugar Lichid

Decorațiune:
Coajă lime

Nuci mărunțite

Felii lime
Și acum, la treabă 🙂

Am folosit o tavă detașabilă de 20 cm (nici cea mică, nici cea mare). Voi puteți alege mai mică, mai mare, sau pătrată, după preferințe.

Am pus în tocător ingredientele pentru blat și le-am mărunțit, până când a rezultat o pastă omogenă. L-am întins în tavă uniform, cu ajutorul unei linguri umede și l-am dat la rece.

Pentru cremă, am pus toate ingredientele în blender, și le-am omogenizat.

Am ales să folosesc Green Sugar Lichid, pentru că aveam destule ingrediente solide și îmi era foarte util, ca pe lângă laptele vegetal să mai am un lichid care să contribuie la atingerea consistenței dorite.

Am pus 35 de picături pentru că îmi doream un desert nu exagerat de dulce. Această cantitate o puteți adapta după preferințele voastre.

Am pus umplutura peste blat și după ce l-am uniformizat, l-am dat la congelator 2 ore.

Înainte de servire l-am scos la temperatura camerei 10 minute.

L-am decorat și l-am savurat cu multă poftă.

P.S Sper să încânte deliciul nostru și juriul Green Sugar 🙂 Wish me luck 🙂

#greensugar #greensugarblogger

logo alb.jpg

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Lidia Feher spune:

    Arată delicios! O să încerc și eu!

    Apreciat de 1 persoană

    1. Giarolo Brigi spune:

      Sa stii 😉 i-am dat sa guste cuiva si apoi i-am spus ca nu are branza . A ramas total surprins

      Apreciază

Lasă un răspuns

