Super Blog 2016, te așteptam cu nerăbdare :)

Să îmi fie cu iertare absența din ultimul timp, revin cu o veste bună : au început înscrierile la SuperBlog 2016.

img_3237
Vestea am aflat-o de la colega mea în ale scrisului, cu care am avut plăcerea să fac cunoștință la ediția de primăvară a concursului, Carmen, și cu blogul ei colorat- Adn de Femeie, pe care îl citesc cu drag.

Așa pe prag de mutare, și cu grămada de cutii supra-etajate prin casă, care se înmulțesc pe zi ce trece tot mai mult, anunțându-ne obraznic plecarea, m-a cuprins dintr-o dată o adiere de melancolie și un dor nebun de scris…de scris despre orice.

M-au învăluit brusc amintirile pregătirii articolelor concurente, documentările despre diversele subiecte, sutele de ciorne și pixuri lăsate prin casă, emoțiile jurizării și îmbrățișarea caldă a roadelor muncii.

Așa se face că am reușit să scriu despre freon, cadouri, vacanțe, organizări de evenimente, SSD-uri, livrare flori și eficiență energetică.
Aștept cu nerăbdare și minte odihnită prima probă, care se lansează în 1 octombrie, pe Super Blog.
Vă las acum, mă așteaptă bagajele 🙂

img_3238
Cei inspirați, îi aștept cu căldură în rândul participanților și le doresc multe hârtii umplute cu gânduri fantastice și punctaje cât mai ridicate.
    Duminică cu soare în suflet vă doresc 🙂

logo alb

 

12 gânduri despre &8222;Super Blog 2016, te așteptam cu nerăbdare :)&8221;

Lasă un răspuns

