Când părul are nevoie de magie

Către Conducerea Uniunii Internaționale a Zânelor

img_3874

Cerere de concediu

Subsemnata, Zâna personală și așa numită – mătușă a Cenușăresei, vă scriu în speranța de a-mi acorda o perioadă de concediu de odihnă.

Îmi iubesc job-ul tare mult, fata mi-e dragă, o ajut la orice clipă fără gândire, dar ultima perioadă a fost tare obositoare pentru mine și parcă nici praful magic nu mai e la fel.

Prima oară a fost balul. Din zână m-am transformat în menajeră de dragul ei. Am curățat casa în două mișcări de baghetă. Apoi am făcut rochia de vis, am transformat dovleacul în caleașcă și am rezolvat o întâlnire cu domnul Cupidon pe seara balului să fim siguri că prințul nu își pune cumva ochii pe alta. Nu mă plâng, am cules roadele muncii, fata s-a măritat cu prințul și trăiesc bine mersi în ditamai palatul.

Dar apoi nici mărițișul nu a fost tocmai cum și l-a visat fata. Ba erau prea multe haine de spălat, ba de călcat, ba gătitul, ba prințul ieșea prea des la un pahar de vorbă cu băieții, ba mai venea soacra să își bage nasul în ciorba altuia. În perioada asta eram consilier familiar și psiholog 24/24. Acum parcă eu am nevoie de unul. Dar s-a rezolvat și asta – porumbeii s-au mutat în cuibul lor.

Și când crezi că totul e bine și îți reiei orele de somn și poate apuci să îți faci o programare la masaj, te sună fata cu disperare să faci ceva că îi pică părul în smocuri și că e deja pe pragul depresiei că la douăzeci și de ani ai ei va rămâne cheală.

De data asta m-am transformat în doctor. Doctor în frumusețe. Niciun șampon din împărăție nu remedia problema.


Ca orice zână bună, mi-am făcut laborator. Am cutreierat lumea pentru cele mai bune cărți, am umblat mări și țări pentru ingrediente, am transformat nopțile în zi ca să descopăr secretul frumuseții podoabei capilare, ultimele grame de praf magic le-am dat în schimb în Peru pentru câteva rădăcini de maca, renumite pentru faptul că stimulează creșterea părului, previn alopecia și protejează părul împotriva stresului exogen și endogen.


Mi-am angajat laboranți, care nu pot să mă plâng, chiar au dat dovadă de profesionalism și am început să amestecăm în epubrete. Când produsul prindea deja formă, am adăugat și un pic de biocapigen, a cărui prezență în șampon ne asigura de eliminarea tuturor cauzelor care pot provoca căderea și slăbirea părului. 

După zile și nopți lungi și obositoare, am avut în sfârșit în mână rodul muncii: un produs hipoalergic, un tratament anticădere, fără parabeni, care l-am denumit gama Gerovital H3 Derma+.

Finalul e cu happy-end. Cenușăreasa și-a recăpătat farmecul părului, iar prințul pare a fi mai îndrăgostit decât în prima zi.

Mai mult, atât succes a avut tratamentul, că am semnat un contract cu o firmă renumită pentru produse românești de calitate, Farmec-iar acum șeful laboratorului și laboranții lucrează peste puteri să facă față numărului neașteptat de comenzi.

Și pentru că ultima oară când fusesem în vizită la Cenușăreasă și la prinț i-am auzit vorbind de un moștenitor, vă rog cu insistență să îmi acordați o perioadă de repaus, pentru că presimt că mă va aștepta o perioadă grea după întoarcere.

Cu stimă și considerație,

Zâna Cenușăresei

Acest articol a fost scris pentru Proba3 al Super Blog 2016 și va fi primi o notă mare (sper) de la juriul #FarmecInSuperBlog.

 

Surse de inspirație:

1.https://www.farmec.ro/produse/criterii-512-gerovital-h3-derma/1.html

2.https://www.facebook.com/farmec.romania/

3. Poze: thetrentonline.com, deviantart.com, www.123rf.com

2 gânduri despre &8222;Când părul are nevoie de magie&8221;

Lasă un răspuns

