Confesiunile unei amante

Toată săptămâna am așteptat cu emoții în suflet vinerea. Am pus casa la punct, am angajat bonă, și ca să mă simt mai puțin vinovată, i-am luat copiilor un videojoc nou și dulciuri de ronțăit pe tot weekendul.
Ei știu că mama lucrează din greu, și bona mă privește cu admirație pentru viața perfectă care o am. Dac-ar știi ei…

***

Mă reped la duș. Arunc la spălat hainele cu miros de mâncare, mă dezbrac din rolul de menajeră și pentru două zile, mă dezbrac de îndatoririle de mamă. Azi mă las dusă de val, și simt cum cu simplul gând de evadare din monotonie, începe să clocotească sângele în mine.

Sursă foto: Pinterest

Mă dau cu cel mai obraznic parfum, scot din fundul dulapul o rochie mulată, care dansează pe granița între sexy și vulgar, îmi încalț tocurile preferate și gata.

 ***

Taxiul se oprește în fața hotelului Arc de Triomphe– unul din boutique hotelurile lanțului Residence Hotels, micul nostru colț de rai de circa 14 ani.

L-am ales pentru că pe lângă toate facilitățile pe care le oferă frumosul hotel din București, ne e biletul de evadare din micul nostru orășel gri, unde toată lumea cunoaște pe toată lumea.

Pe lângă asta, e la doar 20 de minute de aeroport, unde avioanele așteaptă posomorâte să mă conducă înapoi în cotidian.

Pentru mine, hotel Arc de Triomphe înseamnă lux, iubire, o lume nouă.

                                                                                 ***

Pășesc în cameră, îmi mângâie nasul un parfum de scorțișoară. Lumânări-el știe că iubesc lumânările de scorțișoară…

Patul e acoperit cu petale de trandafiri, inimioarele de ciocolată vor face companie perfectă cu vinul care ne așteaptă cochet pe masă.

Aceeași atmosferă caldă, intimă, luxurioasă…

– M-am gândit că ți-ar place să luăm cina în cameră. – spune vocea lui caldă.

                                                                                         ***

Bucătarii super-restaurantului Oliviers nu ne-au dezamăgit niciodată. Bucătar, e sărac spus, ei sunt…artiști gastronomi.

Rafinamentul, prospețimea și profesionalismul sunt cuvintele cheie care îi definesc.

– Hmmm… Sapori di Giardino della nona – suspin de plăcere între două înghițituri. El surâde satisfăcut.

img_4066

Felul principal e la fel de gurmand- Magret de Canardpiept de rață fraged cu sos de piper verde și gratin dauphinois.

img_4067

Dragostea trece prin stomac, n-ai ce-i face…

Spre final ne îndulcim un un Tort de ciocolată cu sos Anglaise pe care îl acompaniem cu un pahar de Cabernet Sauvignon sec.

img_4068
Suntem tăcuți amândoi. Poate de teamă că vorbele ar putea răpi din magia momentului.

                                                                                 ***

Pășind în minunatul spa, am din nou senzația că intru într-o nouă lume. O lume îmbrăcată în lux, o lume a plăcerii. Pe lângă saună și jacuzii, masajul cu pietre calde sau bambus sunt de vis.

Totul îmi încântă simțurile. S-a oprit timpul. Acum nu există ieri sau mâine. Există doar noi doi.

                                                                                    ***

Dimineața mă alintă mirosul de cafea. El mă pupă pe frunte și mă învită pe frumoasa terasă care vine în completarea camerei noastre idilice. Îmi clătesc ochii cu peisajul, savurez aerul de dimineață.
El mă ia de mână, mă trage la el, mă sărută cu pasiune. Cu aceeași pasiune cu care m-a sărutat la prima întâlnire, cu aceeași când acu-s 20 de ani am spus da-ul.

De mâine sunt din nou menajeră, consolatoare, bucătăreasă și n alte roluri pe care le îmbrac zi de zi. Dar azi încă este despre noi.
Chicotesc jucăușă și îl iau de mână. Îl invit să servim prânzul jos în restaurant. El încuviințează din cap. De mâine îi sunt soție, dar azi îi sunt încă amantă.


P.S Articol scris pentru Proba 6 al SuperBlog 2016 și va primi o notă cât mai mare de la reprezentații paradisului din București.

Surse foto: 

1.http://www.facebook.com/ArcdeTriompheHotel/

2. http://www.hotelarcdetriomphe.ro

3. http://www.oliviers.ro/meniu.html

Lasă un răspuns

