Florile, poarta magică către momente infinite

img_4319
Sursă foto: Pinterest

” Draga mea fetiță,

Îți scriu, cu speranța de a găsi cuvintele potrivite care să te facă să înțelegi ce însemni tu pentru mine.

Fiecare tătic își consideră copilul minunat, însă tu draga mea, întreci mereu cu brio limita superioară.

În ziua în care te-am văzut pentru prima oară, am înțeles că iubirea nu are nevoie de vorbe, pentru că adesea cuvintele sunt prea sărace să exprime complexitatea emoțiilor noastre.

Țin minte și acum: te-am luat în brațe, erai atât de fragilă, și m-ai privit cu ochișării tăi castanii. Și în acel moment s-a topit universul, au dispărut problemele și tot ce a rămas ai fost tu, mama și eu, în micul nostru moment infinit de fericire.

Plin de emoții, nu am știut ce să fac, și am îmbrăcat micuțul salon de spital în buchete de flori. Mamei tale mereu i-au plăcut florile. Chiar și tu ai zâmbit. Deja atunci știam că vei fi o femeie la fel de minunată ca și mama ta.

Când ai început să faci primii pași, te țineam de mână. Tu mă priveai cu încredere și știai că tati e mereu lângă tine. Ochișorii tăi mi-au transmis o iubire, pentru care nu s-au găsit încă cuvintele potrivite; așa că ne-am dus să culegem flori. Am făcut aranjamente florale, pe care le-ai dus fericită mamei.

Timpul a zburat necruțător peste noi, dar eu îmi amintesc cu drag și emoții de micile noastre clipe infinite, în care timpul s-a oprit în loc și am existat doar noi, fără ieri și fără mâine.

Eu nu m-am priceput niciodată la flori. Însă timpul se oprea în loc când o priveam pe mama ta pierzându-se în buchetele parfumate, care am avut onoarea să i le ofer de-a lungul vieții noastre împreună.
Am înțeles atunci, că există ceva magic în flori, ceva, ce doar voi femeile înțelegeți. Mi-am luat angajamentul să vă inund viața cu astfel de momente magice.

Mi-e dor de tine nespus, tânjesc după micile portițe de infinit care ni le-a făcut cadou viața.

Azi, o zi total nesemnificativă din calendar, m-am gândit să îți umplu casa de magie și am apelat la o florărie online din București să îmi dea o mână de ajutor în asta.

Într-adevăr sunt multe florării, dar florăria Olla, a primit titlul de furnizor al Casei Regale a României, ocupându-se printre altele de buchetele și aranjamentele de flori oferite membrilor familiei regale. Iar tu, prințesa mea, meriți flori demne de o regină.

Știu că fiecare floare are o semnificație aparte, din cauza asta nu m-am putit rezuma la un singur soi sau la un singur buchet.

Am ales bujori pentru seninătatea lor, crini pentru eleganța lor, crizanteme, să îți umple inima de bucurie și prietenie; frezii pentru inocența lor, garoafe, pentru că ele exprimă cel mai bine devotamentul de care dai dovadă în cotidian. I-am rugat să adauge și magnolie și orhidee, care să îți spună în felul lor cât de dulce și frumoasă ești.

La florăria Olla, ineditul e cuvântul cheie, i-am lăsat deci pe ei să creeze minuni, cum știu ei mai bine.

Draga mea fetiță, tati te iubește enorm.

Și acum las florile să îmi completeze propoziția și să îți transforme un „azi” simplu, într-un „azi” magic.

Cu dragoste nemărginită,

Tăticul tău

P.S  Mama face lasagna în weekend. Te așteptăm cu dor și nerăbdare. „

Articol scris pentru Proba 10, în cadrul competiției SuperBlog 2016.

 

Lasă un răspuns

