La mulți ani, celui mai minunat om

Pot să scriu despre orice, începând de la uși de garaj, până la piese de mașină…care dacă mi le arăți, habar nu am să le deosebesc, dar nu pot să găsesc cuvintele potrivite atunci când îți scriu ție.

Din senin toate cuvintele își pierd farmecul, și din toate limbile cunoscute nu aș putea forma o frază care să exprime ce însemni tu pentru mine.

Chiar și renumitul „te iubesc” devine doar un slogan, pierzându-și strălucirea în umbra dansului de fluturi care mi se petrec în stomac de câte ori îți văd privirea.

Azi e ziua ta. Azi oprim un pic timpul și TE sărbătorim. Nașterea ta. Călătoria ta. Viața ta.

Deși e ziua ta, eu sunt cea norocoasă. Azi sărbătoresc cel mai frumos cadou care l-am primit vreodată: oportunitatea de a-mi trăi viața alături de tine. Toate amintirile pe care le păstrăm împreună și toate pe care urmează să le trăim.

Nu puteam alege o persoană mai potrivită cu care să îmi împart zilele, și mulțumesc că m-ai ales să fiu a ta.

Azi sunt mulțumitoare că îți sunt soție, că m-ai ales și alegi zi de zi să mă iubești în ciuda imperfecțiunilor și obiceiurilor mele enervante.

Mulțumesc că mă iubești când e prea sărată mâncarea și că mă suporți atunci când nici eu nu mă suport pe mine.

Mulțumesc că niciodată nu ai renunțat la mine, la noi.

Iubesc, că lângă tine pot fi eu, și tu poți fi tu lângă mine, și că în mijlocul imperfectului, ne-am creat mica noastră lume perfectă.

Iubesc când îmi ștergi lacrimile, mă strângi în brațe și mă faci să râd. Sunt cea mai norocoasă femeie din Univers.

Iubesc, că ești prietenul meu cel mai bun, că bârfim ca babele pe uliță lumea care ne înconjoară, că pot vorbi cu tine orice.

Deci, în această zi specială, eu îți mulțumesc.

Îți mulțumesc pentru tot ce ești. Îți mulțumesc pentru tot ce faci. Îți mulțumesc, că mă completezi.

Mulțumesc, că datorită ție știu ce înseamnă iubirea. Mulțumesc, că datorită ție, orice obstacol pare mai mic, și mulțumesc că ești mereu lângă mine.

Mulțumesc, că mă inspiri în fiecare zi. Te trezești în fiecare zi cu zâmbetul pe buze și cu aceeași voință de fier. Îți mulțumesc pentru răbdarea pe care o ai și sacrificiile care le faci zi de zi.

Mulțumesc pentru tot efortul care îl depui să mă binedispui în zilele toride.

Mulțumesc că mă susții în tot ceea ce fac și mulțumesc că nu obosești să ții pasul cu mine, atunci când mă schimb ca vremea.

Mulțumesc că în fiecare seara mă pupi de Noapte bună, și că nu ieși niciodată pe ușă fără să îmi spui că mă iubești.

Îți doresc tot binele din lume în fiecare zi a anului. Îți doresc nenumărate momente frumoase.

Îți doresc mulți mulți ani sănătoși, în care să ne numărăm firele albe reciproc și să ne strângem muuulte amintiri frumoase în suflete.

Te iubesc din prima clipă în care te-am văzut în frumoasa zi de iulie și te voi iubi până când inima îmi va înceta să bată.

Să ai o zi, și-o întreagă viață, la fel de minunată ca tine.

La mulți mulți ani iubirea mea !

img_4502

Lasă un răspuns

