Tu ce vrei să fii, când vei fi „mare” ? 

Tu ce vrei să devii când vei fi „mare” ?

Bunicul meu a fost un om extraordinar. Țin minte și acum cum adormea el pe fotoliul lui, uitându-se la naționalele de fotbal.

Dar de câte ori ajungeam la el, își întrerupea orice activitate, mă lua în brațe și îmi povestea fel și fel de teorii conspiraționale, basme și ficțiuni.

Mă învăța cum știa el mai bine, cum să devin om cinstit, cum să mă descurc în viață, cum să fac diferența între prinții care vor intra în viața mea apelând la miticul cal alb, și multe alte chichițe care nu vi le pot spune, că oricum nu m-ați crede.

Tot super bunicul meu îmi spunea mereu, că pot fi oricine, că dacă vreau ceva cu adevărat, pot face orice.

Drept e, că mi-a și demonstrat valabilitatea teoriei, când în plină zi de vară mi-am dorit mai mult ca orice să mă ducă cu sania la grădiniță – și, nu știu dacă dețineam anumite puteri manipulante sau datorită iubirii lui nemărginite – pot spune azi cu mândrie, că mă enumăr printre (probabil) puținii oameni care au ajuns la grădiniță cu sania, lăsând scrâșnitul asfaltului înfierbântat în spate.

Apoi mi-am dorit multe lucruri în viață.

Cu un gram de „durere în suflet” trebuie să vă mărturisesc că nu toate au cunoscut succesul saniei.

Printre altele, nu am devenit prințesă, nici astronaut, nici scafandru și nici lunetist. 

Dar odată mi-am dorit tare să devin Super Blogger – și ghici ce, am reușit. 

Acum știu că bagi mutre și spui că mint, că nu ai văzut nicăieri numele meu piuind în jocuri de lumini, dar lasă-mă să te lămuresc.

Ce este un Super Blogger ?

img_7118

Este un superhuman, cu super-puteri și super-imaginație, care poate scrie lucruri super-funny, și toată lumea îl super-citește și …flori – just kidding 🙂

Un Super Blogger e un omuleț ca mine sau ca tine, care acceptă provocarea de a fi mai bun, mai creativ, mai open-minded.

Un omuleț care e dispus să învețe și să își pună adesea flota de neuroni în mișcare; care e dispus să se redescopere și să își facă o grămadă de prieteni noi.

Ce face un Super Blogger ?

First of all, se înscrie aici. 

Apoi își cumpără un caiet și un pix magic.

Hotărește ferm, că va scrie frumos în el, curat-ordonat – că va fi o amintire faină peste ani și ani. Treabă valabilă până la prima probă. Hai fie, maxim a 2-a.

La următoarele probe o parte din creativitatea ta își scoate concediu, iar restul ce îți rămâne – te îndeamnă să scrii pe șervețele, note de plată, cărți și bancnote – fel și fel de combinații de cuvinte trăznite – despre care tu crezi cu tărie, că vor da juriul pe spate și covorul roșu – numai pe tine te așteaptă.

În a doua tranșă te rogi celui de sus să lungească zilele, să îndepărteze deadline-urile și să ungă sufletele juriului cu miere.

Dar apoi urmează gloria.

Nuuu, nu trofeul – satisfacția personală. Gândul că ai reușit să scrii de freon – chiar dacă tu habar n-ai să diferențiezi frâna și ambreajul într-o mașină.

Faptul că treci pe lângă o agenție imobiliară și poți fi tu cea care explică preaiubitului, ce e aia eficiență energetică.

Mândria cu care, femeie fiind, poți alege singură un router wifi – pentru că ai citit și recitit nșpe mii de descrieri și instrucțiuni ca să ai habar despre ce scrii.

Eu sunt un Super Blogger și țin să te anunț sub această formă că a început înscrierea pentru Spring Super Blog 2017 – și că vei citi o grămadă de minuni de la mine începând din 1 martie.

Te aștept și pe tine în familia Super Bloggerilor 🙂

d2d97-macheta_pasaj.jpg

Lasă un răspuns

