Perfect imperfect

Stau întinză pe șezlong și în timp ce îmi savurez cocktailul exotic îmi admir bronzul de zeiță. Mă întind după telefon și fac niște poze artistice, ba cu cocktailul ba cu picioarele-mi de căprioară. Încă un session rapid cu Adonisul de lângă mine, niște hashtaguri super trendy și să vezi cum curg likeurile.

***

– Maaaammmmmaaaa!!! Maammmmaaaa!

Fir-ar, iarăși am adormit în mașină. Fiică-mea mă trezește la realitate cu două mângâieri gingașe îmbibate în ciocolata care i s-a topit în mâini.

– Mama, ajungem.

Mă îmbrățișează și de data asta și părul mi-e învelit în ciocolată. Fiul meu, răbdând destulă gelozie îmi sare și el în brațe vărsându-mi sucul în poale.

Adonisul meu de la volan zâmbește compătimitor. Dar cui îi pasă de niște pete? Suntem în vacanță.

Oprim mașina în parcarea hotelului și ai mei copii o iau la fugă în toate direcțiile posibile. Adonisul meu descarcă bagajele.

Cu chiu cu vai adun piticii și în timp ce al meu bărbat se ocupă de cazare în hotel, noi ne ocupăm minunata cameră.

Nu am mai fost de câțiva ani aici – de când avem copiii. Hotel Aurora Mamaia era micul nostru paradis în anii noștri de cuplu tânăr.

– Piscinăăă!!!! – urlă în cor cei doi pămpălici.

***

Ne așteaptă două bazine ultramoderne, dușuri cu design deosebit, un cocktail bar de toată plăcerea și …

– Mamaaaaa !!! Eu am fost prima. Spune-i!!!

Din circa 200 de șezlonguri, piticii mei se bat pentru una și aceeași.
Îi împac rapid promițându-le o tură de acqua gym.

***

Distracția la piscină se lasă cu doi copii cu bateriile terminate. Grație internetului wi-fi și tabletelor strecurate între bagaje, avem și noi un moment de respiro.

Adonisul meu mă surprinde cu un cocktail colorat a cărei priveliște mă buimăcește.
Închid ochii pentru câteva secunde, savurez muzica…

– Iuuui, asta ce-i? – pe când realizez de unde vine întrebarea fiul meu ia în primire cocktailul meu minunat și pe când apuc să i-l scot din mână, paharul e aproape gol. Panică, copilul meu a băut alcool.

Soțul îmi face semn să stau liniștită, că al meu era fără. Dar bineînțeles fiul meu nu știe asta, și în restul zilei se preface că e beat.

***

După o tură de campionat de construit castele de nisip și „salvat” copii care se prefăceau că se înneacă, ne pregătim să luăm cina.

Restaurantul Aurora ne primește cu o notă de eleganță și modernism, cu o terasă minunată care privește spre mare.

După jumătate de oră de analizat meniul din cap și până în coadă, nemaiștiind să aleagă din diversitatea de preparate proaspete și delicioase, copiii mei se bat cu fundul de pământ că vor cartofi prăjiți cu ketchup. Doamne unde am greșit?!

Apoi în cele ce urmează îi întreabă pe ospătari din 2 în 2 minute unde e mâncarea. M-ar înghiți pământul de rușine dar amabilitatea ospătarilor mă liniștește.

***

Ceva din magia apusului îi liniștește pe puști. Stau și privesc fascinați diversitatea de culori care ne încălzesc sufletele.

Aerul și oboseala se iau de mână și poartă puștii pe tărâmul viselor. Slavă cerului că hotelul e doar la 25 de metri de plajă – deși cu un copil de 30 kg în brațe și 25 de metri par de nesfărșit.

***

Puștii dorm duși. Adonisul meu mă invită la o sticlă de vin pe plajă. Ies tiptil din cameră, mă simt ca o adolescentă care iese pe furiș din casă să nu-și trezească părinții.

Stăm cuibăriți, privind stelele, sunetul valurilor mării ne acompaniază gândurile.
Un pic mai încolo se aude muzică de petrecere. Ne uităm unul la altul și chicotim.

Am fost și noi cândva „copii”.

***

Copiii sforăie pe 7 voci. Și Adonisul meu doarme dus. Ies să admir răsăritul. Mă plimb desculță în nisip; de când nu am mai făcut asta.

***

– Unde ai fost TOTUȘI?? – mă bufnește râsul la privirea unui omuleț de 6 ani care stă încruntat în fața mea și îmi cere socoteală.

– Hai odată să mâncăm și să mergem să ne distrăm. – îmi ordonă fiică-mea.

***

Micul dejun e pe măsura așteptărilor.

Diversitatea și prospețimea sunt alte două caracteristici a serviciilor fără de cusur oferite de Hotel Aurora.

Nici nu e de mirare că atunci când vorbim de cazare la Mamaia, pentru noi nu există o ofertă de hotel mai bună decât cea oferită de Hotel Aurora.

Aurora-768x566
***

Parcul Aqua Magic e la doar câțiva pași distanță de hotel așa că soțul se oferă să îmi acorde o zi de plajă și să ducă el copiii la bălăceală.

Și deși zeița din mine e tentată de ideea bronzului divin, cum aș putea renunța la o zi plină de râsete și urlete alături de familia mea perfect de imperfectă?

Așa că strig: „Cine ajunge ultimul nu primește înghețată!” și o iau la fugă pe nisipul încălzit de soare.

Articol scris pentru Proba 8 în cadrul competiției Spring Super Blog 2017.

 

Lasă un răspuns

