Și de mâine nu se fumează 

728x90_AVBS-Credit.jpg
Sursă foto: http://www.avbs.ro

Mai țineți mintea legea anti-fumat?

Controversă, media, ziare – numai asta se discuta. Pro și contra.

Pe de-o parte a fost înconjurată de hulituri, în cealaltă tabără însă se auzeau aplauze. Eu dansam pe linia de mijloc.

Asta era în primăvara lui 2016, la vreo 2 ani după ce ne-am deschis Lounge Bar-ul.

A fost visul nostru împlinit. Cu atât mai mult, că eu și soțul ne-am ocupat de fiecare detaliu de la cel mai mic la cel mai mare.

Booom Lounge Bar era mai mult decât o afacere – era „copilul” nostru mult dorit.

Într-un fel mă bucuram că nu va mai trebui să inhalez fum de țigară și să dau o grămadă de bani pe mirositoare fel și fel care să atenueze duhoarea de tabac pocit; pe de altă parte însă, ca tânăr întreprinzător, îmi petreceam nopțile măcinând frica că businessul nostru de vis va pica în cap.

Și pentru că de ce ți-e frică nu scapi, m-am trezit în fața fricii mele sub forma localului gol.

Într-adevăr, fum nu era – dar era o pustietate apăsătoare.

Știți că se vorbea la televizor că se anunță o creștere în vânzări în urma aplicării legii antifumat? Ei, noi se pare că am fost excepția care întărește regula.

Și chiar dacă designul localului era unul aparte, și chiar dacă nu concura nimeni cu noi în calitatea serviciilor și diversitatea de produse, aveam un mare minus: noi nu aveam terasă. Iar fumătorii aveau nevoie de o terasă. Frumoasă, încălzită și bineînțeles în stilul cu care i-am obișnuit.

Țin minte și acum, cum stăteam pe scările de la intrarea localului și ne gândeam dacă a sosit momentul să punem lacătul pe ușă. Dar era ca și cum aruncam la gunoi roadele muncii noastre.

După ce am exclus varianta asta, ne-a rămas doar să căutăm ieșirea din groapă. Și credeți-mă că pe cât de simplă pare teoria, pe atât de dificilă e practica.

Nu ne-am gândit pentru nici o clipă să ne amenajăm o terasă tipică în fața localului. Așa aveau toți. În plus, nu se pupa întocmai cu conceptul Lounge-ului.

Și pentru că trebuia să ne diferențiem întru-totul de concurență și să recuperăm minusul care îl trăgeam după noi, am decis să ridicăm terasa la nivelul așteptărilor: pe acoperiș. Un Roof Top Lounge Terrace.

Asta e teoria. Dar vine practica să îi pună piedici. Idei ca idei, dar bani de unde? Aveam nevoie urgent de un ajutor financiar.

Ca tot omul am început să batem la ușa băncilor pentru a obținerea unui credit bancar. X cerea girant, Y ne oferea o sumă de tot râsul și tot așa ușile ni se închideau în față și timpul era împotriva noastră.

Și apoi, Eureca! Când ne așteptam mai puțin, a apărut și ideea salvatoare: brokerul de credite bancare.

AVBS Credit este o firmă care se ocupă cu intermedierea creditelor bancare oferind clienților săi diferite soluții de creditare, toate personalizate după necesitățile individuale.

Mai pe românește, colaborând cu peste 20 de instituții bancare și non-bancare, ei știu la care ușă să bată în locul tău. Și apoi vin cu soluții.

După prima noastră întâlnire am stabilit cu ajutorul lor, că pentru salvarea afacerii noastre aveam nevoie de un credit pentru investiții.

De aici și până la primirea veștii bune, s-au ocupat ei de tot. Au pregătit dosare, au dat telefoane, au bătut la uși. Și apoi au sosit cu rezultatul. Defapt cu mai multe oferte de împrumuturi pentru investiții, din care am putut alege noi cea mai potrivită.

Astfel, am obținut ajutor financiar din cel mai neașteptat loc, în cel mai bun moment cu ajutorul căruia ne-am procurat echipamentele necerare, am făcut restructurările și astfel a luat naștere terasa noastră superbă care ne-a umplut inimile de bucurie și buzunarele de bani.

Era cât pe ce să uit să îți spun că serviciile de intermediere oferite de AVBS Credit sunt total Gratuite!

Știu, știu, e greu de crezut, dar ei primesc comision de la bănci, astfel pentru tine, obșinerea unei soluții de creditare prin intermediul brokerului bancar-financiar AVBS Credit, e absolut gratuită.

” Visează…obține cu Avbs.”

Îndrăznește să țintești sus și când ai nevoie de ajutor să știi că există mereu o soluție salvatoare.

Articol scris pentru Spring Super Blog 2017.

Lasă un răspuns

